خرید وی پی ان کامپیوتر – کریو

    برای اینکه بتوانید از یک اکانت قوی سیسکو کریو قوی استفاده کنید لازم است در این زمینه هزینه لازم را انجام دهید . البته با خرید kerio وی پی ان میتوان این کار را انجام داد ولی می بایست مقدار هزینه لازم را نیز مد نظر داشته باشید .بهتر است با تهیه فیلترشکن vpn کریو با قیمت مناسب بتوانید در مخارج خود نیز صرفه جویی کنید.

    وی پی ان کریو مویایل

    خیلی از سایت ها در داخل ایران از جمله سایت یوتیوب بنا به دلایل مختلف فیلتر شده است .و برای رفع این موضوع نیاز است که شما از فیلترشکن vpn وی پی ان پرسرعت استفاده کنید .اگر شما از کریو وی پی ان مجانی فری گیت و  freegate استفاده کنید عملا سرعت شما خیلی کاهش پیدا میکند. پس بهتر است با خرید open vpn وی پی ان این مشکل را رفع کنید.

    سیسکو vpn کریو

    یکی دیگر از انواع فیلتر رد کن قوی vpn را میتوان کانکشن سیسکو cisco نام برد .خیلی امینت خوبی دارد و از پروتکل های قوی رمز نگاری شده https نیز استفاده می شود . ما با خرید سرور مجازی آمریکا اقدام به راه اندازی سیسکو kerio کرده ایم.در خیلی اوقات تهیه کردن راه درور زدن کریو کمی سخت می شود.اگر به فکر خرید وی پی ان kerio هستید اکانت ما را تست کنید و فیلترشکن ما را امتحان کنید.

    کریو جزو بهترین وی پی ان های موجود برای کامپیوتر است

    که با وجود سرور های مختلفی که وجود دارد می تواند با سرعت بالا به وی پی ان متصل شود

    کریو – kerio سبک ترین و قابل حمل است که هر کاربری می تواند به آن متصل شود

    اکنون آموزش متصل شدن آن را برای شما توضیح خواهیم داد

     

    کریو کنترل با دارا بودن بهترین طراحی شبکه، سازمان یا شرکت و یا اداره شما را از هجوم تهدیدات فلج کننده حفاظت می کند. Kerio Control بصورت اتوماتیک لایه های امنیتی را پیدا می کند و مانع از این می شود که تهدیدات شبکه اعمال شوند تا زمانی که مدیر شبکه انعطاف پذیری های مورد نظرش را با استفاده از Ploicy Tools ها نسبت به کاربران اعمال کند

     

     

    اصلی ترین وظیفه یک دیواره آتش مستقر در محیط، نظارت بر ترافیک ورودی و خروجی شبکه بر مبنای سیاست امنیتی سازمان است. Kerio Control قادر است برای نظارت بر ترافیک اینترنت قواعد قابل درک و ساده ای را مبتنی بر رویه های امنیتی شبکه پیشنهاد دهد. دستیار نصب خودکار فراهم شده در نرم افزار میتواند خیلی به سرعت این کار را به انجام برساند.